مرداد ۶, ۱۴۰۳

بُراق حامیم

پایگاه خبری تخصصی هنر ایرانی اسلامی

خانه » تازه ترین اخبار روز دنیای هنر » برندگان مسابقه عکاسی از کهکشان راه شیری ۲۰۲۳

برندگان مسابقه عکاسی از کهکشان راه شیری ۲۰۲۳

برندگان ۲۰۲۳ مسابقه عکاسی از کهکشان راه شیری

برندگان ۲۰۲۳ مسابقه عکاسی از کهکشان راه شیری

مسابقه عکاس سال راه شیری ۲۰۲۳ با معرفی ۲۵ برنده به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری هنری بُراق حامیم، بلاگ «کپچر د اطلس» (Capture the Atlas) که به عکاسی سفر و ماجراجویی اختصاص دارد، برندگان ششمین مسابقه عکاس سال راه شیری ۲۰۲۳ را معرفی کرد. مجموعه عکس‌های برنده، تصاویری از راه شیری را به نمایش می‌گذارند که توسط ۲۵ عکاس از ۱۶ کشور مختلف شکار شده‌اند. ۲۵ تصویر برتر از بین بیش از ۳۰۰۰ عکس انتخاب شده‌ است.

دوربین‌های مدرن امروزی می‌توانند جزئیات و رنگ‌های متنوعی را در آسمان شب ثبت کنند که فراتر از قدرت دید انسان‌ها هستند. آنچه که یک تصویر را متفاوت می‌کند، عکاس پشت دوربین است که ایده، طرح و خلاقیت خود را برای جان‌بخشیدن به تصویر به کار می‌بندد. در ادامه می‌توانید سفری تصویری به صحراهای دورافتاده سوکوترا، ماداگاسکار، آتاکاما و نامیبیا داشته باشید؛ به پاتاگونیا، استرالیا و نیوزیلند بروید و در طول مسیر از کنار یخچال‌های طبیعی، آتشفشان‌ها، کوه‌ها و سواحل دیدنی عبور کنید. در نهایت نیز از تماشای کهکشان راه شیری لذت ببرید.

عکاسی از کهکشان راه شیری تجربه شگفت‌انگیزی به نظر می‌رسد؛ حتی تماشای تصاویر آن نیز لذت‌بخش است.

برای مشاهده تصاویر بر روی آن کلیک کنید:

عکاس تصویر کاور:  Jakob Sahner

بگفته این بلاگ کپچر اطلس فقط یک سایت مسافرتی و عکاسی نیست. بلکه تمام تلاش خود را می کند تا زیبایی سیاره خود را به شما نشان دهید و به شما کمک کنیم با دوربین خود از آن عکس بگیرید.

همانطور که نقل قول معروف می گوید – شادی تنها زمانی واقعی است که به اشتراک گذاشته شود. ما می‌خواهیم آن را با همه کسانی که علاقه واقعی به مکان‌های خیره‌کننده و دورافتاده دارند، به اشتراک بگذاریم و این چنین می‌توانید جوهر واقعی طبیعت را احساس کنید.

بگفته وی: با Capture the Atlas یاد خواهید گرفت که خود را از طریق دوربین خود بیان کنید. ما در هر مرحله جدید در این اشتیاق همراه شما خواهیم بود. ما به شما کمک می کنیم تا از تجهیزات عکاسی خود نهایت استفاده را ببرید تا بتوانید دیدگاه خود را از جهان دقیقاً همانطور که می خواهید به اشتراک بگذارید.

پایان پیام/