اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۳

بُراق حامیم

پایگاه خبری تخصصی هنر ایرانی اسلامی

خانه » زنجان، میزبان برگزاری نمایشگاه تجسم هنر تا پایان بهمن‌ماه

زنجان، میزبان برگزاری نمایشگاه تجسم هنر تا پایان بهمن‌ماه

نمایشگاه تجسم هنر در زنجان

نمایشگاه تجسم هنر در زنجان

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نمایشگاه تجسم با حضور ۱۰ استاد و هنرمند برتر حوزه تجسمی استان و با موضوع آزاد در شاخه‌های مختلف هنرهای تجسمی دایر شده‌ است.

برگزاری نمایشگاه تجسم هنر تا پایان بهمن‌ماه در زنجان

به گزارش پایگاه خبری بُراق حامیم ابراهیم قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری نمایشگاه تجسم هنر در استان زنجان، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه تجسم نیز مانند اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در استان، یکی از برنامه‌های کشوری این ایام است که در استان زنجان نیز تا ۳۰ بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه تجسم هنر با حضور ۱۰ استاد و هنرمند برتر تجسمی استان و با موضوع آزاد در شاخه‌های مختلف هنرهای تجسمی دایر و ۵ اثر نیز از هر یکی از هنرمندان حاضر در نمایشگاه به نمایش گذاشته شده‌ است.

این مسئول تصریح کرد: حمیدرضا بازرگانی (عکاسی)، حسین بختیاری (خوشنویسی)، مسعود تاران (گرافیک)، امیرحسین صادقیان (کاریکاتور)، ولی‌الله محمدی (پرفورمنس)، اژدر محمودی (نقاشی قهوه‌خانه‌ای)، شهلا منصوری (تصویرسازی)، رضا نجف‌لو (مجسمه‌سازی)، ابوالفضل نظری (نقاشی) و محمدمهدی ولی‌زاده (گرافیک) هنرمندان حضور یافته در نمایشگاه هستند.

قاسمی ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه باعث می‌شود تا علاقه‌مندان و هنرمندان دیگر بتوانند آثار دیگر هنرمندان استان را مشاهده کنند. همچنین آموزش یک نکته مهم در رابطه با رشته‌های هنری است و برگزاری کارگاه آموزشی در کنار نمایشگاه نیز نکته قابل ملاحظه‌ای است.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ بهمن‌ماه ساعات ۹ تا ۱۲ صبح و ساعت ۱۶ تا ۱۸ عصر برای بازدید از نمایشگاه به فرهنگ‌سرای امام‌خمینی (ره) مراجعه کنند.

پایان پیام/

en.boraqhamim.ir
بخش بین الملل پایگاه خبری بُراق حامیم

مطالبی که شاید برای شما جالب باشد