اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۳

بُراق حامیم

پایگاه خبری تخصصی هنر ایرانی اسلامی

خانه » دکوراسیون منزل در تابستان

دکوراسیون منزل در تابستان

دیوارهای سفید مظهر سبک تابستانی هستند و به شما این امکان را می‌دهند که رنگ‌ و تم‌های مختلف را در پس زمینه‌ی سفید رنگ با هم ترکیب کنید. استفاده از پرده‌های سبک‌تر بجای پرده‌های ضخیم زمستانی، مبلمان چوبی و صندلی‌های حصیری از جمله‌ راه‌هایی است که می‌توانید حس و حال تابستانی به دکوراسیون‌تان ببخشید. آسمون آبی و نورخورشید تابستان نیز می‌توانند الهام‌بخش دکوراسیون تابستانی منزل تان باشند.

به گزارش پایگاه خبری هنری بُراق حامیم، اضافه کردن شال مبل، صندلی یا کوسن به رنگ‌ آبی آسمانی یا زرد می‌تواند قدم مثبتی برای دکوراسیون داخلی تابستانی باشد. در ادامه به صورت جزئی‌تر ایده‌هایی را برای ایجاد دکوراسیون تابستانه به شما معرفی می‌کنیم.

۱) تغییر روکش کوسن‌ها

برای اینکه بتوانید حال و هوای تابستانی را به دکوراسیون‌تان ببخشید، پیشنهاد می‌کنم به سمت رنگ‌های جسورانه و باطراوت بروید. بدین منظور می‌توانید به سمت ایده‌های متنوعی همچون استفاده از کاغذ دیواری یا تغییر پرده‌های منزل بروید اما این دو ایده آسان و مقرون به صرفه نیستند. نظرتان در مورد تغییر روکش کوسن‌ها چیست؟شما به سادگی می‌توانید با تغییر روکش کوسن‌ها تابستان را به داخل خانه‌تان بیاورید. مثلا پارچه‌ای با نقش و نگار گل‌های تابستانی می‌تواند ساده‌ترین ایده‌ی ممکن بدین منظور باشد. نگاهی به عکس‌های زیر بیندازید.

۲) ایده گیاهان آپارتمانی

اید‌ه‌های مختلفی برای استفاده از گیاهان آپارتمانی در دکوراسیون داخلی وجود دارد که به راحتی می‌توانند دکوراسیون زمستانی شما را به پناهگاه تابستانی تبدیل کنند. کاکتوس‌ها و ساکولنت‌ها در حال حاضر به گیاهان آپارتمانی موردعلاقه در دنیای دکوراسیون داخلی تبدیل شده‌اند. نگاهی به دکوراسیون‌های زیر بیندازید.

۳) رنگ های پر جنب و جوش

استفاده از رنگ‌های پرجنب و جوش همچون زرد و نارنجی به خوبی می‌تواند حس و حال تابستانی به فضای داخلی شما بدهد. شما می‌توانید از طرق مختلف مثل با اضافه کردن یک صندلی، مبل یا اکسسوری‌های مختلف این رنگ‎ها را به فضای داخلی خود بیاورید. بیابید نگاهی به دکوراسیون‌های زیر بیندازیم.

۴) رنگ های سرد

یکی دیگر از پیشنهادات ما به شما برای دکوراسیون تابستانی منزل تان استفاده از رنگ‌های فیروزه‌ای و لاجوردی است. شما با کمک طیف‌های رنگی مختلف از این دو رنگ می‌توانید حس و حال ساحل را در دکورتان زنده کنید. این ترکیب پرجنب و جوش نسبتا ملایم بوده و فضای آرامش‌بخشی خواهد ساخت. پیشنهاد می‌کنیم در کنار این ترکیب رنگی از مبلمان ساده و مدرن به رنگ سفید استفاده کنید.

۵) بافت تابستانی

در حالی که پارچه‌های مخمل و جیر بافت سنگین‌تری دارند، پارچه‌های نخی و کتان سبک‌تر بوده و برای فصل تابستان مناسب‌تر می‌باشند. اگر در فکر تعویض روکش پارچه مبلی یا روتختی هستید، حتما به این موضوع توجه کنید.

پایان پیام/

مطالبی که شاید برای شما جالب باشد