اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

بُراق حامیم

پایگاه خبری تخصصی هنر ایرانی اسلامی

خانه » حمایت دولت از فیلم های مردمی

حمایت دولت از فیلم های مردمی

حمایت دولت از فیلم های مردمی

حمایت دولت از فیلم های مردمی

سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با بیان اینکه دولت از هر فیلمی که مردمی باشد حمایت می‌کند، گفت: شنبه هفته بعد در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، موضوع افزایش همه‌گیری سویه «امیکرون» بررسی می‌شود، پیش‌بینی می‌کنم با محدودیت‌های بیشتری مواجه شویم.

حمایت دولت از فیلم های مردمی| پایگاه خبری بُراق حامیم
حمایت دولت از فیلم های مردمی

به گزارش پایگاه خبری بُراق حامیم به نقل از ایرنا، علی بهادری جهرمی در محل خانه جشنواره فیلم فجر گفت: جشنواره فیلم فجر طنین اصلی جشن‌های دهه فجر است و هر ایرانی دوست دارد که  در این رویداد  که با جشن پیروزی انقلاب جزو که محوری ترین جشن های ماست شرکت کند.

سخنگوی دولت جشنواره فیلم فجر را نمایش فرهنگ و هنر ایران زمین با هنر متعالی سینما دانست و گفت: حضورم در خانه جشنواره، ادای احترام به جامعه فرهنگ و هنر و همنشینی با هنرمندان دوست داشتنی در جشن سالگرد پیروزی انقلاب است.

سخنگوی دولت با اشاره به این که شنبه گذشته صحبت‌هایی در خصوص جشنواره های دهه فجر شد، تصریح کرد: شنبه هفته بعد که جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا است و  با توجه به افزایش میزان همه گیری سویه ا میکرون مباحث جدید مطرح شده است و پیش بینی می کنم با محدودیت های بیشتری مواجه شویم اما همه باید دعا کنیم مرحله به جایی نرسد که نیازمند تعطیلی برنامه‌های عمومی شود.

بهادری جهرمی درباره علت عدم تشکیل جلسه شورای عالی سینما گفت: اصل شورا هنوز به تصویب هیات وزیران نرسیده ، اما در دستور کار است و در نوبت تصویب است.

وی همچنین گفت: دولت از هر فیلمی که مردمی باشد حمایت می‌کند، وزیر فرهنگ و ارشاد از همه اعضای هیات دولت دعوت کرده‌اند و در حدی که فرصت اجازه بدهد وزیران تشریف می‌آورند.

پایان پیام/

en.boraqhamim.ir
بخش بین الملل پایگاه خبری بُراق حامیم